-Şair Nafi Çağlar'a
Bir Şair dostum vardır, adı Nafi.
Her müşkilatı ederdi telafi.
Ekmeğinin tuzu yok, benim gibi;
Neslinin son örneği desek, kafi...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Değerli Dostum.Şiirinle ilgili çok söyleyeceklerim var.Lakin vaktim dar.Şiirin hikayesini beğendim. Ancak eksikliklerini birlikte tamamlarız. Saygılarımla... Nafi ÇAĞLAR
Bu güzel siirler bilgilendirdiniz bizi,size tesekkürü bir borc biliyorum...Siirlerinize nasil gec ulasmisim diye kizdim kendime....Saygilar...GÜL$EN $ENDERIN
sevgili Nafi Hocayı tanıma fırsatı buldum...
necdet ağabeyimden öğrendimki,8 yıldır köy köy gezmiş,elinde avucunda ne varsa harcamış.Ama iyi bir eser ortaya çıkarmış.KIZIK BOYU adını vermiş.
keşke bu geniş kapsamlı eseri Kültür Bakanlığı Yayınlasaydı dedik.Ama adamların Nazımdan başka gördüğü yokki....
Selam ve saygılarımla..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta