ne büyülü müzik
ne uyumlu notalar,
ses ayarı mükemmel,
ne çok,
ne az,
tam kıvamında.
yaprak,kuş ve rüzgar korosu...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




A: birazcık da şımarayım?
B: Peki o da olsun..
ama yalan yok. bilirsin. zaten öyle..
kabvga yok..
A: tamam ama azcık olsa ?
bir diyalog. aklıma geldi
harika yerlere değinmişsin sevgili Nergis
Sevgili Akın sağolun,kuşlar da sağolsun,koru da,ağaçlar da,rüzgar da...Hep varolun,varolsunlar...Bize ilham veriyorlar.
yorumlara gebe olabilmesi umuduyla:) şunu demeli ki,
bu mükemmel notaları bulmaya uğraşmak, korudaki kuşların imleci zaten
ince kıvrımlar var..
ne var ki şair bile belirtememiş ne olduğunu ya da nasıl olduğunu...
ama yerini tiyo vermiş..
hadi bunun ne olduğunu bulalım!..
Çok incesiniz sağolun...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta