Bugün aramıştım ben akşam üstü
Sakin sakin duruyorken bu deniz
Belki gelmedin diye sana küstü
Üzüntüm artıyor bak yine sensiz.
Ben bitmeyen aşk yolunun çocuğu
Ve sen bana her zaman açan bir gül.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Dertler üzüntüler mutluluklar birlikte paylaşılmalı Sn:Çıbıklı kendinize haksızlık yapıyor gibisiniz...:-)
Kutluyorum kaleminiz daim olsun efendim.
Üstüme üstüme gelir geceler
Yalnızlık her zaman gönlüme akar.
Gördüğün şu garip adın heceler
İçimdeki sevgin gönlümü yakar.
Dizelerde sevda anlarının duygularını çok şık aktaran şiirinizi kutluyorum sayın şair,saygılar sunuyorum...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta