İçimde bir koro var
Çalıp duruyorlar
En güzel melodileri
Bir ben duyuyorum
İçimde çocuklar var
Oynayıp duruyorlar
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




İçimde bir neşe var,
Uçuşup duruyorlar.
En tatlı duyguları,
Bir ben yaşıyorum.
Bu şiir, iç dünyamızdaki farklı seslerin ve duyguların bir metaforunu sunuyor. İçimizdeki koro ve çocuklar, bizim duygusal ve zihinsel varlığımızın farklı yönlerini temsil ediyor olabilir. Koro, belki de iç sesimizdir; çeşitli duygu ve düşüncelerin bir araya gelerek melodiler oluşturduğu bir ses manzarası.
Değerli kaleminizden sayfanızda yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri keyifle okudum. Akıcı anlatımı, derin anlamı ve kurgusuyla gerçekten etkileyici bir eser. Kaleminize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta