Mutluluk, hiçbir olumsuzluğun, sıkıntının, acının, derdin ya da zorluğun var olmaması demek değildir.
Mutluluk, tüm olumsuzluklara rağmen yanında iyi hissettiğin insanların var olmasıdır.
Gözünün içine şefkatle bakan,ağzından çıkacak kelimeye pür dikkat kesilen,kırmayan,yormayan,kandırmayan,yalnız sağlığında değil hastalığında da başından ayrılmayan,merhameti,hakkaniyeti,adaleti bilen ve uygulayan kaç kişi kaldı ki şu dünyada.
Eğer bulduysan böyle birini mutlusun işte kardeşim,demagoji yapıp kandırma kimseyi.
Mal,mülk,sağlık ..Hepsi mutluluğun eseri........
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?



