Hey! tatlı kuş,
pencereme konar mısın?
bana pembe bir öpücük verip,mavi bir şarkı söyler misin?
tabi mi dedin?
teşekkür ederim,çok mutlu oldum.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




şiire doymak ne güzel bu gece.
şiirle
-ne güzel heryerde mutluluk-güzel düşünürsen tabi ki...içten şiirdi tebrikler..
Kuş
Bir kuş havalandı önümde aniden.
Sanki canımı aldı giderken.
Ben, bu şehri sırf o kuşu bulmak için gezerim
Her kanat çırpışı, işte bu o dur derim.
Bir daha uğrarsa onu aradığımı söylersin.
NE HOŞ:)))
NE HOŞ:)))
NE HOŞ:)))
güzel
usta kalemınıze ve yuregınıze saglık saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta