Sen hiç mutlu olanı gördunmu.
Mutlu mahahlesi mutlu caddesi.
Mutlu sokak mutlu apartman.
Resam bile çizmiyor mutluğu.
Şarkılar bile mutsuz acı keder.
Mutlu ad duydunmu sen.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İmla hataları göze çarpsa da, ne anlatmak istediğiniz alenen ortada...
Evet..mutluluğa dair çok güzel mesajlar veren, oldukça güzel bir çalışmaydı.
Yüreğinize sağlık
Paylaşım için teşekkürler
'zirvesindedir '...?
'sobe'...?
'Ressam'...?
Belki mutluluk olmak dağın zirve sindedir
mutluluk kaf dagında 21. yy mutlulugu gormek ıcın pembe gozlukler takmak lazım ... tebrikler
Her gülüş mutluluk olmuyor,her mutlulukta gülüş.
Gözyaşı ve gülmek kardeş,mutluluk aralarda bir yerde,
Tebrikler şair.
Çok güzel ve anlamlıydı. Tebrik ederim.
Münir ÜSKÜDAR
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta