Ayrılmışsan;
Ayrılık kötüdür, acı verir beklemek.
Özlemişsen;
Daha güzeli olamaz, bekleneni özlemek.
Gün olur susar insan,
Suskunluğuna kilit gerekmez.
Gün olur...
Dilin bağı çözülür.
Kilit fayda etmez.
Kırılır karantinanın kapıları.
Bir adım ötesinde duygularım, duygularının.
Dikkat et, anlamak ve anlaşılmak zor değil
Şunun şurası; anlamıdır iki lakırdının.
Parmaklıklar arkası, bana lazım değil.
Ne duygularınla oynadım, ne de ümit verdim.
Ben seni
Sende yaşarken, sana adanmışım
Anlamsız hikayeler anlatmayın bana.
Yaşama sevgiyle sende başladık.
Sevdik sevildik
İtildik, kakıldık.
Sevilmiyor tekrar adam gibi sevince
Ne birincisi ne sonuncusu olsada binlerce,
Yaşadığım yaşattığim hep sen oldun gönlümde..
Unutulmamış sevda
Yaşanmamış olsada...
Şiir yazmak...
Sonun başlangıcını hesaplamak
Çileli evveliyat gerektirir.
Gökten zembille inmemek..
Şiir yazmak...
Sevmek ha demeyle olmaz,
Tanıyacaksın,
Tanımalısın.
Sevebilmek için.
Sevmekte yalan yanlış,
Dil şad olsun diye
Sevgi kendiliğinden oluşan...
Kendiliğinden yok olan bir duygudur.
Oluşumlara dikat edilmez!
Seyredilir...
Sel gibidir,
Kar topu gibidir, yuvarlandıkça büyür...
Biz Gurbetçiler.
Cana kan gibiyiz.
Toprağa su misali
Dine, İman gibiyiz.
Bir bütünüz.
Biz bize.
Çabuk bıktırdı kışın acımasız yalnızlığı.
Çabuk eridi kar, buralarda.
Buralara…
Isınamıyorum, hissetmiyorum üşüdüğümü.
Gökyüzünün; ne ağladığı belli, ne ağlayacağı.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!