La Fontaine masallarından sıyrılmış
hayatın içinde var olmanın
heyecanını kaybetme...
mutluluk!
çocuk ellerinden sıyrılan uçurtmanın ipi
sıkıca sarmazsan bir anda kayı verir ucundan parmaklarının
peşine koşsan da yakalayamazsın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Mutluluk veren biriyle değil,birlikte mutluluk üretebilmek aslolan… Hissettiğimiz ve hissettirdiğimiz kadar varız.Bazen bir an,bir ömür kadar derindir…
Tebriklerimle…
Eşlik ettiğiniz için teşekkürler.
Durdurmak istediğim bir an olsaydı sevdiğimin gözlerinde gördüğüm güneşin ışıltısının yüreğimi ısıttığı an olurdu..
Emeğine yüreğine sağlık üstadım.
Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta