Akdeniz’den bilinmeyen mevsimlerle geldim
Gökyüzüne bir gökkuşağı dokudum
Hiçbir ressamın bilmediği renklerle desen desen
Yaban gülleri derdim ellik ellik
Taçlar yapıp taktım saçlarına
Bak işte sahiline vurdum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Akdenizden efil efil ılık bir yel estirdin hemşehrim.Duyguları yazmak yazdıklarını paylaşmak..Saygılar..Şair Ahmet Tekin
yüreğine sağlık tebrikler
doğanın verdiği mucilerlerle ne güzel örtüşmüş sevgi.. kutlarım Hasan Bey...emeğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta