Hep umutsuzlukları.
yazdım..
ama umutsuz değilim..sevgilim,
buna inan.
kabustu o..
rüyay'dı gördüğüm..
bu gün dayadım başımı,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yazan yüreğin susmasın dost
anlamlı ve nefisdi kutlarım şairi
Yüreğinize,kaleminize sağlık.
Ne yazık ki o muştu daha gelmedi!. Umutsuz kalmamak dileğimle...
yürek kalem sesiniz daimolsun tam puan saygıyla svgiyle antolojimde
Bu çağda Ne kadarda muhtacız muştulara,selam ve hürmetlerimle
O muştu bugün bile gizleniyor.
Ama umudun o dirençli yüzünde bizlere gelecek güzel günler için gülümsemeler hiç ama hiç eksilmedi.
Yarınlara yaşayarak ulaşacağız.
Şiir'i/ Şair'i sezgisel uğraşından dolayı tebrikliyorum.
Erdemle.
Tebrik ederim Ustadim yureginde ki guzellikler seni bulsun keyifle okudum saygilar *** TAM PUAN *** + ANTOLOJIM
Tebrik ederim Ustadim yureginde ki guzellikler seni bulsun keyifle okudum saygilar *** TAM PUAN *** + ANTOLOJIM
doğum gününüzün size nice muştular vermesi dileği ile...
kutluyorum, saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 66 tane yorum bulunmakta