(komşumuzun ağıdını dile getirmeye çalıştım)
Mustafamı vurdular, beylik gününde,
Böyle acı görmedim anam ömrümde,
Yatıyor dağ gibi, eşik önünde,
Bana sensiz gülmek haram Mustafam.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kalemine saglık sevgili Dalbudak,Paylaştıgın için teşekkürler.Yürek parçalıyan bir ağıt.Allah sabır nasip etsin.Sevgilerimle.
hayat böyle işte dost...acısı ilkgün gibi olmasa da unutulmuyor...duyarlı yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta