"MİNNET Mİ OLUR
Hak nasip etmezse açmaz gül dalı,
Faninin sözüne minnet mi olur?
Bir nefes emanet şu dünya malı,
Fani bir düzene minnet mi olur?
Tutuldu dillerim, eyledin nazar,
Perde hedef alıp, saz vurdu beni.
Dostlarım toplanıp, mezarım kazar,
Mızrap tetik çekip, söz vurdu beni.
Kısmet doldurur da kaderse sunar,
Rıhına boynumu büktüm, esirim;
Cemâlini göstermedin sen bana.
Mülk-i adâleti sordum kadıya,
Hükm-ü adâleti sormadı bana.
Feth-i bâb eyledin gözlerin ile,
Nazımda sanadır şükrümde sana
Yoktan var eyleyip,hidayet ettin
İnzili emrinden,haberdar ettin
Uydurup şeytana, bi-karar ettin
Naz eder af diler,şükrümde sana
"Rafadan Yürürken Yürek Dağlandı
Rafadan yürürken yürek dağlandı,
Başımı kaldırdım, gözünü gördüm.
Yürürken bastığın yerler sallandı,
Zaloğlu Rüstem’in izini gördüm.
Görünce harabat kısrağı sandım
Belli değil gelin kızlar için de
Öyle bir baktı ki donup da kaldım
Oscar adayıdır pozlar içinde
Sevda da Muallim Kullar okutur
Erciyes de esen.karmı boranmi.
Sormayın onuda. Açman yaramı
Nicedir nazlı yar.kesdi selamı
Kem gözemi geldik.bize ne oldu
Gönül dağımdadır hasret dumanın
Sen gittin kesilmez gamım gümanım
Ah ettikçe sızlar oldu sol yanım
Hasretin zor imiş nerden bileyim
Ne suçu vardır
Ne hata ne kusur,vardır yıllarda
Yılın ayın günün,ne sucu vardır
Yusuf'u zindana,attı züleyha
İffetli yusuf un,ne suçu vardır
"NEYE YARAR
Gönül Hakk’a dönüp secde kılmazsa,
Dudaktan dökülen dil neye yarar?
Rahmet yağmuruyla kalp dolmazsa,
Kuruyup savrulan sel neye yarar?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!