Bahar yaz derk ende,geldi güz ayı
Haber ver selamda,durayım turnam
Ördü yüreğimi de,hasretin ağı
Dosta bir selamda,vereyim turnam
Gariptir gurbette, gönül yerinir
GELİR DİYE MEZARIMI KAZMIŞLAR
Erciyes’in bakışından bellidir,
Bizim eller viran olmuş, bak hele.
Ardıç, kavak, meşeli bizim eller,
Bizim eller viran olmuş, bak hele.
Aşk nedir deseler varlığın derim
Yoksan bu elde de durmaz giderim
Gözler görüp yürek harım dinmezse.
Yol zindan olsa da çeker giderim...
Ab-ı revani na, kurban olduğum
Eyledin müptela, sen gülüşü ne
Gönül bahçesinde,gül kokladığım
Kurbanlar adadım,ben gelişine
Meyl edip ellere,derdini açma
Çıktım gül dalına. ev kar ziyade
Demedim derdimi. ben nazlı yare
Dar oldu yollarda. gayri ne çare
Gelir mi zamanda. gitdikten sonra
."Gönül Beratımı Gelip Ver Gayrı
Enginli yüksekli ey yüce dağlar
Gönül kıratıma yolun ver gayrı
Sen susarsan bu yürekte kan ağlar
GÖNÜL SİLAHIYLA VURACAKSAN SEN
Hacet yok kelama,ben gidiyorum
Gözünün ucuyla bakacak isen
Taş basıp bağrıma,sevmem diyorum
Tutmayıp ta elim,bıkacak isen
Sevdanın tacını takmış başına
Acımamış felek gözün yaşına
Nerden çıktın bilmem benim karşıma
Duacıyım sana bilmiyor musun?
Sızlatma meleğim,yorgun kalbimi
Bilirsin yaralı, gördüm göreli
Duygular met oldu,gömdüm sevgimi
Bir güneş doğdu da, gördüm göreli
Sanma sağ yanımda, gezer sin her gün
Değmemiş de, sol yanıma göz izin
Sol yanda kapıyı, çalma dın birgün
Değme dide, sol yanıma göz izin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!