MUSTAFA’MA
Geçti günler hep narına yanarım
Pınar oldum dertli, dertli çağlarım
Sen gideli gizli, gizli ağlarım
Ne olursun artık bana bir ses ver
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bu şiir de rahmetli oğlum mustafa kemal için , yazdığım 2. şiir.
gidenler unutulmaz unutulmaması gerekir de...
konu olarak acı...
ama şiir olarak,hislere tercüman olması adına,
güzel bir şiir olmuş
ekrem
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta