Dedi Yaz Bana Şiir
Dedi yaz bana şiir
Her gün aç oku beni
Dedim sana bakınca
Aşkla okurum seni
Değdi Geçti
Tepelerden bir yel geldi
Saçlarıma değdi geçti
Sevda kalbe çok bol geldi
Düşlerimi eğdi geçti
Değecek Sandık
Hüsnü niyet ile baktık âleme
Değeri verdikçe değecek sandık
Huzuru ararken bandık eleme
Kendi korumuzda kendimiz yandık
Daim Sevgi, Daim Barış
Sevgi ile barış ile
Yüreğimiz gelsin dile
Türkü, Kürdü yok farkımız
Hep beraber, daim bile
Dakıl Pay Uranika
Dakıl pay uranika,
Sostomas en mastika
Daruliyas andalep
Fiyede ce peftika.
Dalgalar Arasında
Ömrümün son deminde
Takalar kuma batmış
Hatıra limanıma
Hayaller demir atmış.
Çözen Söylesin
Hakikat mı güçlü yoksa yalan mı?
Aklım çözemiyor, çözen söylesin
Çalışan mı kutlu, hazır bulan mı?
Ruhum sezemiyor, sezen söylesin.
Cumhuriyet
Cumhuriyet barıştır
Özgürlüğü açan yol
Medeni bir yarıştır
Bu yolun ışığı bol
Eskimiş libasını
Dama atsan ne olur
Kırılmış yüreğime
Yama atsan ne olur.
Yürek olsun yaralı
Dağda Kışlayacağum
Darı ekerum darı
Yine özledum yari
Bu yıl da bekar kaldum
Dinmez yürek efkari




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..