Işığın Lazım
Karanlık yoldayım, ışığın lazım,
Aydınlat yolumu, gönlüm alırsın
Hakikat değilse eyleme tazım,
Kalbine sorarsan beni bulursun.
Darıldı Kemençe, Üzdüm Kemanı
Marazım depreşti ararken deva,
Dediler meşk ile geçir zamanı,
Çalamam deyince değişti hava,
Darıldı kemençe, üzdüm kemanı.
Aşk, Ateşten Bir Gömlek!
Yürekleri sarıyor sevgi denen meşale,
Önce tebessüm eder sonra başlar işgale,
Masum gibi görünür, sokar tarifsiz hale
*******Sevgisiz yaşanmıyor, ne söylesek nafile!
Aşk Bitti, Fakir Kaldım
Sevgiden hakir kaldım,
Şu gönül dünyam yasta,
Aşk bitti, fakir kaldım,
Uykum yok,rüyam hasta.
Senden asla vazgeçemem ölümüm olsan şayet,
Milyonda bir olsa da vuslatın şansı eğer,
Aklımdan hiç geçirmem senden başka nihayet,
Her türlü acı, hasret bir bakışına değer!
Yüreğimi Açan Oldum
Sevgi ektim gül bahçeme,
Dikenleri biçen oldum!
Şeker sürdüm kıt lehçeme,
Zehirleri içen oldum!
bir kere yazdığımı ben bir daha yazamam,
hafızam sağlam değil,arasam da bulamam,
başka bir şey yazarım dilimde kalanlardan,
eğer eksik yazarsam sen lütfeyle say tamam.
aradım gece gündüz rastlamadım bir ize,
Sevdalık İnce Maraz
Gözüne damla oldum,
Hüzün hüzün akayım,
Düşeyim yüreğine,
Bana ordan bakayım.
Tanrıyı bilmiyorum sağcı mı solcu mudur?
Bizim gibi bir kul mu, yoksa bir elçi mudur?
Benim Allah'ım vardır, münezzehtir her şeyden,
Eşi benzeri yoktur, kul gibi yolcu mudur?
İlah dediğin kudret eşi benzeri olmaz,
Vefasız Güzel
Köşeme çekilmiş kendi halimde,
Bakma dedim, baktın vefasız güzel!
Sermayem hayalim, kalem elimde,
Yıkma dedim, yıktın vefasız güzel!




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..