Bu gün şiir yazamadım,
Şu meşgale derde saldı.
Gönüllere sızamadım,
Bilmem aklım nerde kaldı.
Kalem kaşı hayal etsem,
Bu Gün Yine Yalnızım
Geçmişimle baş başa dertleşip duruyorum,
Hatıralar olmasa bu gün yine yalnızım.
Güneşim nerde diye geceye soruyorum,
Hatıralar olmasa bu gün yine yalnızım.
Atışma
Sabah kalktığımızda çayla başlarız güne
Bu sadece bize has sanki bin yıllık töre
Genç, ihtiyar kız, kızan bakmaz makama, üne
Herkes buna müptela bu içki Türk’e göre………Mikdadi
Çaykur Ve Çay
Bizum çay habu tadı,
Taze filizden alur,
Bir kere içtun ise,
Ölsen aklunda kalur.
Cebunde varsa paran,
Kızlarla olur aran,
Parayi bulamazsan,
Depreşur durur yaran.
Sevdamı alamadum,
Canım Çıktı
Aşk benziyor beyaz güle,
Canım çıktı, çatamadım,
Tatmak için sürdüm dile,
Canım çıktı, tadamadım.
Can Banim, Canan Benim
Can benim, canan benim,
Aşk ile yanan benim.
Neyleyim dünya malı,
Bir güle kanan benim.
Canı Kurtarmaz
Hesabın olmalı yola çıkmadan,
Boşuna şahlanmak seni kurtarmaz!
Tohumu tarlaya düşün ekmeden,
Sövülüp yuhlanmak günü kurtarmaz!
Çare Olmayacaksan Ne Sorarsın Halimi?
Herkese anlatmakla gitmez dert denen illet,
Çare olmayacaksan ne sorarsın halimi?
Her bir şeye arifsen kendi derdini hallet,
Çare olmayacaksan ne sorarsın halimi?
Castro'nun Ardından
Kula kul olmuyor sorsan diyecek
Bir kulun fikrini baş tacı ederken.
Özgürlük Hakk Yoldur desen tüyecek
Köle olmuş özgür boşa öterken.




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..