Gören Var mı?
Kul dediğin kalkar düşer,
Düşmeyeni gören var mı?
Derviş olan aşkla pişer,
Pişmeyeni gören var mı?
Görmeden
Görmeden meftun oldum hayali bakışına,
Bu kalbi salıverdim sevdanın akışına,
İçimden gelen sesin esiri oldum san ki,
Baş açık yalın ayak girdim aşk yokuşuna.
Görmedum Boyle Bişe
Daldum sevda haline,
Düştüm alem diline,
Yar uzatur oyunu,
Koz gecince eline.
Görme Hakir
Ben de kulum, görme hakir
Topraktandır hep özümüz
Gönlü zengin, cebi fakir
İşe yarar kah sözümüz.
Görmez Olaydım!
Aklımdan çıkmıyor bakıp gülüşün
O pembe düşleri görmez olaydım!
Görmez Olaydım!2
Görmeye çalıştım saklı yüzünü,
Yanına süzülüp varmaz olaydım!
Görünce yok oldum ela gözünü,
Gözle Görülmez
Aşk gözle görülmez, kalbin işidir
Fırtına kalptedir, yüze esmiyor
Bir insan sevdikçe mutlu kişidir
Dili bağlasan da yürek susmuyor
Gözler Düştü Fincana
Gözler düştü fincana
Köpürmeden içemem
Darlık olur bu cana
Ben o yardan geçemem.
Haçan bir kız kaçacak,
Topuğuna az basar.
Mevsim şubat olsa da,
Yüreğine yaz basar.
Uşak az sıcak ise,
Göz Değdi Kalem Kaşa
Bir sevda düştü başa
Attı beni ataşa
Mini mini dolaşır
Bakılmaz tövbe, haşa!




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..