Bir gece saati, sessiz ve soguk,
Düsünceler dalgin ve çok donuk,
Anlatamiyor dil içinde yatan heceleri,
Hersey anlamsiz ve bi okadarda sönük.
Açilsada dil söylese kalpten geçeni,
Sevmek aciymis,
Tad katmiyormus hayata,
Sevmek çok kolay,
Zor olan sevilmemekmis.
Gülerek bakiyorsun bana,
Sevmek te sanattir,
Zor,
Ulasilmaz,
Ulastimi,
Kopulmaz.
Kopsa bile,
Sevmek zor derler,
Yalanmis sakin inanma,
Zor olan sevilmekmis.
Sevmek zor derler,
Yalanmis sakin kanma,
Zor olan yalnizlikmis.
Sen beni sevmesende olur gülüm,
Ben sevmesini ögretecegim sana.
Sen gülüsünle bak bana,
Ben sevmesini ögretecegim sana.
Yalniz kaldiginda, yaninda olacagim,
Askinla dolu olan gönlümü,
Yaktin, beni birakip ta giderken.
Mutsuzlukla doldurdun sen her günümü,
Ben seni hiç sevmiyorum derken.
Baskasina yar oldun, beni unuttun giderim dedin,
Sözünü tuttun.
S' evilmekte nedir bilmiyorum
E' rkende olsa uzanamiyorum
V' eda etmekmi nedir bilmiyorum
I' siksiz dünyada yasiyorum
L' anet etmek nedir bilmiyorum
M' utsuzlugumu belli etmiyorum
Seviyorum, ama terk etmek zorundayim.
Bir ben vardim,
Yikilmayan,
Gücenmeyen.
Sevdim ve hayata gözümü açtim,
Açtim ama hayatin tam içine battim.
Yine sessizlik çöktü seni düsünürken,
Gözlerime kanli yaslar doldu,
Korktum sevgimiz bitecek diye,
Korkularim gerçege dönüyor.
Bilki sevdigim,
Bu sevgi biterse.
Bugün subat ayinin ondördü 2006,
Yine yeni bir sevgililer günü,
Belkide ilk defa bukadar mutluyum,
Neden mi?
Bir sevgilim var.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!