Gelin dinleyin beni,
Silin artik gözyaslarimi.
Dinleyin dermansiz dertlerimi,
Dinleyin ama gülmeyin neolur.
Seviyorum onu mecnun gibi,
Sadece bir mutluluk göz yasiy’di,
Gelip geçti ama yürekler sevindirdi.
Görmek istedigin kisi omuy’du,
Bir uzun yoldu, ama zor degildi.
Karsina çikti, bir an yüzüne güldü,
Gizlice aglamalardan biktim,
Gülmek benim kaderimde yokmu.
Her gece sessizce,
Yorgani basima çekip,
Dislerimi sikarak aglamak,
Duyulmasin,
Gökyüzünde bir cenaze töreni,
Sildiler beni insanlar birer birer,
Terk edip gittiler,
Zamana yenik düstüm.
Kuslar agliyor sevdama,
Sen varya sen,
Sen,
Sen,
Yalniz sen,
Gözümün bebegi,
Gönlümün sultanisin.
Gönül yarasi acidir,
Hasret düstü gönlüme,
Gönlümden yaraliyim,
Sevdigimden uzakta,
Bir bahti karaliyim.
Bir sen varsin simdi çok uzaklarda,
Bir hayalin var bir de umudum,
Isigim,
Günesim,
Solugum.
Amansiz çarpan deli yüregim,
Kaç kez kaybettim bilemem seni,
Ama her seferinde biz bulduk birbirimiz,
Uzun süren konusmalar,
Ve uzun süren ayriliklar,
Simdi seni bastan buldum derken,
Oysa gönlünü tamamen kaybetmisim.
Koptuk birbirimizden gidiyoruz,
Sonu olmayan bir yolda.
Sonsuzluga dogru düsüyoruz,
Sonu olmayan bir uçurumda.
Gidiyoruz, tozlanmis yüreklerimizle,
Ben korkularla yasamaya mahkum gibiyim,
Bilmiyorum ama acaba ben delimiyim,
Unutamadimki geçmisimi,
Ben dert olmadan hep dertliyim.
Kurtulusum yok, aglayasim geliyor,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!