Dünya malı için evrenimden vazgeçmem
Elmaysam elma yemem
Elma evrenimi yok etmem
Çürür kurtlanır sinek olur asla vaz geçmem
E buda az değil elma evreninden sinek evrenine geçmek
Başımı kafa edip tutamıyorsam kuyruğada takılmam
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Evet, "mülakat.."
Kendisiyle, şairin....
Ki, baştan sona "bugün", biraz kaos, biraz karmaşa...
Tebrikler Naki Bey..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta