Daha seni tanımadan;
İsimini bir defa duymadan...
Tek taraflı da olsa mühürlendim...
Cesaretlendip selam veremedim,
Tebessüm edip nasılsın diyemedim...
Son baharın güzelliğinde mühürlendim...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tebrik ediyorum. Kalemine kuvvet.
Lakin şiirlerinden anladığım kadarıyla sende hep bir çekingenlik ve içine kapanış var. Bunu bir şekilde kırmalı ve o içindeki seni mahkum eden mahcubiyeti yenmelisin. Belki bir anda olmaz ama adım adım, korkuların (çekincelerin) üstüne gitmelisin. Mahcubiyet iyi bir duygudur ama seni mahkum etmesine müsaade etme.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta