Katıl dediler
Ve devamla;
Aklımı başımdan istediler,
Canımı tenimden.
Güya;
Dünyada cenneti görecekmişim,
Yaşanmadık zevk-ü sefam kalmayacakmış,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiirler kime böle yaa süpermişş bu şiir.Sayın Baransel bayıldım şiirinize..
Sizi tekrar okumak çok güzel...Sizi okumak dedim ve bunun üstüne basarak söylüyorum.İyi ki geri döndünüz.Hem de süper şiirlerle...Harika bir şiir her zaman ki gibi...Kaleminiz daim olsun..
ya bu şiirler yeni.. baran aramızdasın .. çok güzel bir şiirle hemde .. bende uzun zamandır yoktum.. seni yeniden görmek, okumak harika .. tebrikler
yüreğinize sağlık şairim kutluyorum sizi...tebrikler....sevgiyle kalın lütfen...!
mührü vuran cemreyi getirendir... yenileyen baharı getiren... hayatı yaşanır kılan.. tebrikler Baran Bey...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta