Mühürle göçmen duygularını,
Koy eski bir günün içine,
Gönder ülkelerine.
İliştir düşlerimizi sıcaklığına, gel.
Bir şey sürme gözlerine bırak,
Bırak öylece kalsın,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Dilerim ki gelsin...Gelmeli....
Sevgilerrr....
evet Kamurana katiliyorum...Nil Nehri gibi akici...ama Orhun Basat'in siirleri hep akicidir... cok guzeldi...kutlarimmm
Çok güzel.......Çok akıcı.......Sevgiyle kalın.
Gelmeli ya..mevsimi Ferit teksoy
Hoş be abi...gelsin yeter ki...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta