güzel sabahları kucaklayan
umutlarını düşündüm.
arılar gibi vızıldayan günlerini
gecelerin sessizliğini
derin boşluklarla kaplı
hayat hikayeni..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hocam dokunmaya basladi siirleriniz..bilmem kac siirinizi okuyabilirim bu gidisle..eger yorumlarim kesilmisse,bilki siirlerinizdeki aci ama tatli güzellikleri yüzündendir ! saygi ile..............Yakup icik...
....ve mührü sökülmemiş bir hazine
günlüklerinde saklı.
Yüreğine sağlık.
umutsuz yasanmaz bazen hüünler bile umutlandirir insani. yüreginize saglik. kutlarim güzel yazinizi ce sizi. ayten.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta