Merhamet sende saklı sevgi layık şanına
Huzuru buluyorum yaklaşınca yanına
Can koyarsın insanın damarında kanına
Samimi duygularla olur arkadaş anne
Senin yerini tutmaz dünyada hiçbir varlık
Sana duyduğum hürmet yüreğimde nazarlık
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Anne
Gözlerimi dünyaya açtım anne,
O kucağını bana açtın anne,
Ak temiz sütünü emzirdin bana,
Ağlardım ciğerini yaktın anne!
Beni düşündün tatlı gün görmedin,
Aç kalsanda haram lokma vermedin,
Derdin hayırlı evlat yetiştirmekti anne,
Uykundan geçerdin benden geçmedin.
Hasta olurdum dökerdin gözyaşı,
Feryadlara boğdurdun dağı taşı,
Ah hakkını nasıl öderim anne,
Resul olsun sana cennet yoldaşı!
Fatma ALAGEYİK,,,,
ALLAH CÜMLEMİZİ ANNE DUALARINDAN MAHRUM ETMESİN,TEBRİKLER EFENDİM,
tebrik ederim, okurken gözyaşı dökülebilecek kadar güzel bir şiir olmuş
Çok harika bir şiir...Tebrikler...
Tebrikler. Anneler için yazılır da severek okunmazmı? Eline sağlık.
Ekmeğimiz.havamız,suyumuz,ilacımız sendedir anne
?iirinizi tebrik ederim sizi yürekten kutlarym anneler ah anneler
Anne üzerine yazdığınız şiir oldukça başarılı.Duygu yüklü lirik şiiriniz için tebrikler, başarılar.
şiirinizi başarılı buldum.duygularınız dahada çogalıp umman olsun.sevgiyle
Çok güzel bir şiir.Tebrik ederim,başarılar.........
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta