Tenini gıdıklayan o soğuk rüzgar
Önünde koskoca şehrin aksi
Beyninde ise saatlerdir susmayan düşüncelerin vızıltısı
Ay o karanlık ruhuna inat daha bir parlak
İçindekileri haykırmak istiyorken sadece göğe bakıp susuyorsun
Suskunlukların savaşıyor birbiriyle
Bu savaşın kazananı kaybedeni yok
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinizi
beğeni ile okudum
Susmamalı, haykırmalı...
Ama diğer yandan susmak ya da ıstırap daha büyük etki de yapabilir...
fırtınalara yön veren kelebeklerin kanat çırpışıdır...
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta