Ömrüm geldi geçti bir gün görmedim
Bu gün moralimi bozma müdür bey
Emek verdim lakin değer görmedim
Kureğe yaslanıp sızma müdür bey.
İşçi tulum giyer şef üniforma
Müdürler oturur keyfini sorma
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Soktun bizi pisliğe bile bile,
Her zaman her zaman eyleme hile,
Yaklaş şöyle hayırlı işler dile,
Uzaktan gözünü süzme Müdür Bey.
Hüseyin Bey; yüreğinize sağlık. Baktım herkesi şiire iştirak ettirmişsiniz. Büyük bir ihlimalle konu belediye çalışanlarının derdi. 25 - 30 yıl önce ben de belediyede müdür olarak çalıştım. Bana yazılıyor gibi geldi. Bir kıta da haddim olmayarak ben yazdım. Bağıla.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta