Müddet name
Kinle karışık magmaların da,
nefretini kusuyordu bir yürek.
Değdiği yer yanıyor, acıyordu.
Sızıyordu sıcakkan, buğusunda bir nefesin.
Çığlığına karışıyordu öfke.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Sızıyordu sıcakkan, buğusunda bir nefesin.
Çığlığına karışıyordu öfke.
Yırtık melodinin ağır gıcırtısı
Kaskatıydı aşk.
Belli ki taş olmuştu.'
Üstadım tebrikler, harika sözlerle işlenmiş duygu yüklü bi eser yaratmışsınız...Kaleminiz daim olsun..
Saygılar...
Muhterem Kardeşim, Yüregine sağlık güzel bir şiir okudum. Yaradanın en güzel lutufları üzerine olsun.
Gönlü güzel olan insanlar asildir.diyorum,Saygılar.Dost.
Muhterem Kardeşim, Yüregine sağlık güzel bir şiir okudum. Yaradanın en güzel lutufları üzerine olsun.
Gönlü güzel olan insanlar asildir.diyorum,Saygılar.Dost.
Vedat bey...........duyguların değişik fakat hoş bir ifadesi yansımakta dizelerden..........Biraz yorgun birazda hüzünlü duygular..........saygıyla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta