Isik olup isisam Seher yeliyle essem
Ilahi ask arasam yunusla diyar gezsem
Iflah olmaz derdim lokman hekim dinlesem
Ne olursan ol derim Hz.Mevlana misali
Güneyliye sakrasam raks edipde oynasam
Günesiyle isinsam yildizlari toplasam
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Nice aşıklarda vardır ne çöllerde ne efsanelerde..Onlarda durmaksızın beklerler gönül pencerelerinden.Tebrikler Sevgili Kraliçem.
sanırım haksızlık yapıyorsunuz değerli şair..
böyle şiirler yazdığınız halde..
çok az şiir ekliyorsunuz..
ve bizleri okumaktan alıkoyuyorsunuz..
gerçek şiirleri..
muhteşem olmuş..
kocaman yüreğinizi..
güçlü kaleminizi..kutluyorum..
daha sık buluşabilmek dileğimdir..
sevgi ve saygılarımla....
siir gibi siir_ce olmus, bu yuregi yuregimden kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta