Geceyi dost edinir insan,
Bir de siyahsa, en koyusundan…
Değilmez keyfine.
O saklar çünkü, tüm sırları herkesten çok,
Hem sonra, yüzüne de vurmaz adamın, yerli yersiz.
Sırtından da bıçaklamaz, en mühimi…
İyidir gece…
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




gece ve siyah
en sevdiğim vakitler...
en işlek saatlari trafiğimin ..
düş önüme kalem
hadi vuslata da gidelim ..
tbr .. gece ve siyaha vuruldum
hakkatten..!öyle!anlattiginiz gibi zifirikaranlik geceler sandigimiz koyu mavi geceler!!!yalniz sizmisiniz dost koyumavi gecelere?tebrik ederim sayin bayan Erat.hos duygularda kalin...Yakup Icik melle/almanya
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta