Kılıcın kör olanı, hele eğri olanı
Savaşlarda kullanılmazmış, çok eskiden
Ağaçlar kesilmez
Kadınların, çocukların sözü olmazmış
Öğretmenim söylemişti
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




tebrikler...........ve dua edelim ki bir son bulsun asyanın acısı
Haklısın dost.Asya tarihin derinliklerinde halen ağlıyor.Selam ve sevgilerimle.
Biraz düşünme jimnastiği yaptırıyor,yeni jeneresyon çocukların dediği gibi bırakta birazda okuyucu düşünsün şairin ne demek istediğini,biraz felsefe,tarih,okul yılları,eğitim dahil,savaş,hoş görü bir küçük şiire sığdırmışınız.Şairlik bu olsa gerek...Tarih tekerrürden ibaret
sözü boşa mı denmiş.
Asya çok acılar çekti tarih boyunca,ama ders almasını bilmedi bence...Sizin şiiriniz şair duyarlığının güzel bir ifadesi.. Tebrikler..
Duyarlılığına teşekkürler...
Aliciğim,her şavaşın,bir sonu vardır.
O da Barıştır...!
Barış eniçten dileğimiz .
Tebrikler..!
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta