Milli mücadele başladı,
İnsanlar zorlandı,
Ama liderimiz Atatürk,
Yendik sonuçta onları!
Türkler bu savaşta,
Büyük bir çile çekti,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çok güzeldi çok beğendim ödevim için mükemmel oldu çok teşekkürler
Salak
Şok güzel bir şiir her zaman bu siteden yararlanacağım
Hayatımda ilk defe bu kadar güzel bir şiir görüyorum teşekkür ederim 10 yaşında bile etkilendim teşekkür ederim O?O?O?O?O?
O kadar güzel bir şiir ki ben 10 yaşında olmama rağmen bayıldım teşekkür ederim ödevimde çok iyi oldu
Çok işime yaradı artık ödevlerimde bu siteden yararlanmayı düşünüyorum çünkü gerçekten çok olumlu ve bir 5. sınıf öğrencisine layık bir site olduğunu düşünüyorum
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta