http://nurtenaltinok.azbuz.com
benimle, meyhaneye gelir misin bu gece güzelim
şöyle, kıytı köşe kenar bir masaya ilişelim
kimseler fark etmesin orda olduğumuzu
kimseler anlamasın bizim biz olduğumuzu
beraber söyleyelim şarkıları en güzel sesimizle
beraber indirelim yumruğu masanın dip ortasına
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Çok güzel bir şiir daha okudum. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Saygılar, sevgiler...ON PUAN+ ANT. iBRAHİM AKKAYA..
an acıklı acılara kafa tutmak; meydan okuma yalnızlığa... 'kimseler anlamasın bizim biz olduğumuzu' derken meyhane, şarap, rakı, ve 'güzelim' dediği kişi ile yalnızlığı kendi başına bırakmak...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta