http://nurtenaltinok.azbuz.com
benimle, meyhaneye gelir misin bu gece güzelim
şöyle, kıytı köşe kenar bir masaya ilişelim
kimseler fark etmesin orda olduğumuzu
kimseler anlamasın bizim biz olduğumuzu
beraber söyleyelim şarkıları en güzel sesimizle
beraber indirelim yumruğu masanın dip ortasına
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok güzel bir şiir daha okudum. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Saygılar, sevgiler...ON PUAN+ ANT. iBRAHİM AKKAYA..
an acıklı acılara kafa tutmak; meydan okuma yalnızlığa... 'kimseler anlamasın bizim biz olduğumuzu' derken meyhane, şarap, rakı, ve 'güzelim' dediği kişi ile yalnızlığı kendi başına bırakmak...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta