Saçlarımızda kış,
Yüzümüzde sonbahar,
Yüreğimizde bahar vardı.
Hiç göremedik yazı...
Ne çok şey anlatırdı,
Batan güneş,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Karanlık uyandırırdı
Türlü kötülükleri,
Ve onlara inat,
Geceye saklardık sevgi sözcüklerini...
Ya da riyakardık. '
......................................?
'neden geceye bırakılır iş
ve hep
karanlıkta atılır
doğacak çocukların ilk harcı
ruhlarına işliyor karanlık
bir özlem mi duyuyorlar nedir
direkleri yakıyorlar
lambaları kırıyorlar her yanda
sonra
sonra ülkem kapkaranlık
diyorum ki gündoğarken sevişmeli
öyle dört nala falan değil hem
usul usul
adam gibi
güneşi sindire sindire
gelsin sonra beyinleri pırıl pırıl
güneş yüzlü çocuklar
ne dersiniz
bir de böyle denesek
yetti artık
ikide bir karanlık karanlık
iki de bir karanlık'
beğendim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta