ekoseli akşamların alacasına sermeliydiniz yüreğinizi
puantiyeli sabahlara uyanmaya kim zorladı sizi?
şemsiyelerin ıslak desenlerine sığındınız madem
ve madem ki, paltonuzun aç gözlü cebine
itinayla katlayıp koydunuz gölgenizi,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sizin sesinizden de dinlediğim bu şiiri okurken de ayrı bir zevk aldım takipçinizim sevgiyle kalın
Özellikle final harika!
Saygılar kaleme..
güzel mi ? evet. renkler karmaşık.. paradoks güzeldir değil mi sevgili şair ?..
çok güzel dizeleriniz için tebrikler
Turhan Toy
İ Ş T E B U...
Güzel bir benzetme ve bağdaştırma...
Güzel de anlatılmış...
Tebrikler..
Filozofluk var sanırım..Hayat tecrübesi ve gerçek anlatılmış dizelerde..yüreğinize sağlık..kutlarım ..Saygıyla..Zaf_Zen.
Tebrikler,güzel dizeler için.Gönlüne sağlık.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta