1972--Osmaniye -Finike
nehir gibi ağır geçsin bahar
bitmesin çiçeğiyle,meyvasıyla
Bu tepe ENSARIN
daima geçiyor saadet meltemi
dört civarda ovalar ve bereketi
durgun deniz,göl
haziran ilk seherinde
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




banyatunga:intiharı düşünen bir adamı çok kolay intihardan vazgecire bilirsiniz doğanın bu kadar güzel olduğunu bilmiyodum
Yine güzel bir manzara çiziyor şiiriniz, güzelliğini paylaşmak istediğiniz çevrenizi adeta resmediyor.
Bu yıl bahar baharlığını yaptı diyeceğim de biraz serindi bile diyebilirim.
Yaz mevsimini çok sevdiğim için benim için de çok çabuk geçiyor bu aylar.
Müzik nasıl ruhun gıdası ise, doğadaki coşku özellikle huzur veren yeşil örtü; rengarenk çiçekleri, nefis kokularıyla doğa da bize bahşedilmiş ruhumuzu tatmin eden manevi bir gıda...
Öyle sanıyorum ki şiirleriniz tefekkürün ve şükrün neticesinde,kalbinize dolan huzurun heyecanı, coşkusu olmalı ne mutlu size..
Ve tabii ki ne mutlu bize de...
Tebrik ediyor ilhamınız eksilmesin diyorum sevgiler selamlar sunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta