Benim yaralarım var
Her biri adını andıkça kanar da kanar
Üzer bu durum beni
Elimden de bir şey gelmez hani
Zaman sadece kabuk tutturur yarayı
Bir el değmeyi görsün kanar
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




çok teşekkürler Canan hanım yazdıklarının beğenilmesi şahane bir şey mutlu ediyor beni
bu sevda bitmez.. her yaranın izi kalır kabuk tutsa da..el yüreğine dokunduğunda ağrır..Gögsüne her dolan nefeste sancısını çeker insan.. Uçurum kenerlarında da çiçekler açar ve sevda gelmişse uçurum kenarlarına mutlak uzanır o el..
Ölmez sevda.. Sonsuzluğa taşınır yüreğin toprağında..
Kutluyorum çok güzeldi yürek sesi. Nicelerine ...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta