Bilirsinmi,sen ey keder baxışlım,
Üzü-gözü hesret,hicran naxışlım.
Kainatın yolu eniş-yoxuşlu
Döngelerin eyrisi var,serti var.
Ya özünü qem gölüne atasan,
Ya riyalar qoynundaca yatasan.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Mükemmel bir şaheser böyle güzel bir eserin ilk okuyucusu ve yorumcusu olmak benim için çok büyük bir onur benim için derler ki yiğit sen herkesi okumuyorsun işte böyle mükemmel yazsınlar defalarca okuyayım.siz saygıdeğer sevinç hanım halk şiiri için siz çok önemli değersiniz.sizi kutluyorum efendim ALLAH kaleminizi daim etsin saygılarımı sunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta