Anamdan, babamdan dualar alsam
Sırtımda taşıyıp Kabe'ye varsam
Nebinin yanında göğe duyursam
Hikmeti rahmanı sayıp gelir mi?
El yurdundan bu tarafa yozulsa
Yürüdükçe düşmanlarım ezilse
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sade ve güzel, tebrikler.
Has Türkçenin tadı var şiirde
tebrikler kutlarım
"MUHAMMED-SAV- ÖLÜRSE VEYA ÖLDÜRÜLÜRSE SİZ TOPUKLARINIZIN ÜZERİNDEN GERİ DÖNÜP İRTİDAT MI EDECEKSİNİZ?"-AYET MEALİ-
"BİZ SENDEN ÖNCE-PEYGAMBERLER DAHİL- HİÇ BİR BEŞERE ÖLÜMSÜZLÜK VERMEDİK!" -AYET MEALİ-
"-YA MUHAMMED!- SENDE ÖLECEKSİN ONLARDA ÖLECEKLER!" -AYET MEALİ-
"BÜTÜN NEFİSLER-KİŞİLER- ÖLÜMÜ TADICIDIR!" -AYET MEALİ-
"HER ŞEY FANİDİR-ÖLÜMLÜDÜR- SENİN CELAL VE KEREM SAHİBİ RABBİNİN VECHİ-YÜZÜ- MÜSTESNA!" -AYET MEALİ-
Bu ayetlerin ve ve mümasili ayetlerin beyanına göre dünyada Muhammed-sav-dahil herkes ölmüştür. Bunları teyit eden bir sürü de hadis-i şerif vardır. Uzun gidip okuyanları sıkmaması için şimdilik onları zikretmiyorum. Yani hiç kimse vefat eden bir ölüden medet beklemesin ve mededi sadece ve sadece Baki olan ve her şeye gücü yeten Allah-cc-tan beklesin vesselam!
Herkese hayırlı çalışmalar.
İnşallah denilesi bir çalışma tebrik eder saygılarımı arz ederim efendim. Var oldun kaleminiz.
Dualarimizin kabul olması dileklerimle
MAnevi duygulari saha kaldiran cok guzel bir siir okudum Reşat hocam yüreğine emegine saglik
Slmlr
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta