Bu ülkede mal sahibi olunmaya
Yol yorgan uydurup erdişi yoluyor
Kanun nizam hazır nazır dokunmaya
Yetkili amirler uygulayamıyor
Parsellenmiş parçalanmış paylaşılmış
Artık kalan tortu vatandaşa kalmış
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Türkiyemin çilesi bitmez, ezilende hep halk... Duyarlı yüreğinize sağlık.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK HER DAİM GÜN DOĞUŞUNDA UMUTLARLA KUŞ KANADINDA SEVİNÇLERLE BİRBİRİNDEN GÜZEL ŞİİRLERLE SİZE MUTLULUKLAR DİLİYORUM DOST SAYFALARINDA YORUMLARIMIZLA HEPİMİZ ŞİİRLERE GÜZELLİKLER KATABİLİYORSAK NE MUTLU BİZE DİYORUM SAYGI VE SEVGİLERİMLE +10 PUAN
Millete vergileri ödemek ,beş kuruş ekmek parası için yaşamak kaldı.
Kutluyorum duyarlı kaleminizi.
Rifat Hocam, Yüreğinize sağlık, Talan bugün başlamadıki, Demireller, Özallar, Erdoğan'larlla devam ediyor, sizinde dediğiniz gibi Millete sadece posa ve tortu kaldı, yüreğinize ve kaleminize sağlık tam puanımla saygılar sunarım,
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta