MEME
İnek dedi ki öküze
adam olamadın gitti
artık seninle ilişkim bitti.
Öküz sordu:
– Neden kız?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gülümseme oturttu yüzümüze. Tebrikler. Sevgiler
La Fonten hayatta olsaydı, bu şiiri neden ben yazmadım diye kıskanırdı herhalde. Çok güzel olmuş Hocam. Yalnız öküzlerin de bu işe kayıtsız kalmadıklarına dair bir kısa hikaye duymuştum: Koca öküz yaşlanır. Kesilmeye giderken son dileği sorulur. 'Tamam beni kesin artık ama derimi bir ineğin üstüne atıverin size zahmet' der. Saygılar Hocam.
çok güzel ya
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta