Rüyalarıma giren melek
Seninleyim her gece
Sabah olmasın istiyorum
Gözlerinin büyüsüne kapılıp giderken...
Gün doğmasın istiyorum
Her adımda daha da yaklaşıyorum sana rüyalarımda
Biraz daha zaman
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




şiir güzel bir kaç kelime çıkarılırsa mısralar ufak değişiklikler geçirirse daha bir hoş okunacak fikrimce...örneğin rüyalarım yarım kalıyor yerine rüyalarım yarım denebilir ve yine yüreğim ağlıyor ardından yerine yüreğim ağlıyor, yine gözlerindeyim yerien yine gözlerindeyim diye ifade edilirse daha hoş okunuyor ve sıkıntı vermiyor okura...güzel şiir..kutlarım
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta