Kosuyorum! pesimde aci geçmisim.
Dünyanin tüm karanliklarindan korkuyorum.
Vurma öyle suuruma zaten içmisim.
Ayaklarim üzerinde güçlükle duruyorum.
Bir napolten sarki vardi dudaklarimda.
Rüzgarmi beni böyle ask'a üsüten?
Hissetmiyorum; can kalmadi parmaklarimda.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sitem böyle dökülebilir ancak ... hoş ve ılımlı hala sevgi kokuyor sevgili dostum ... bu akşam kesinlikle içmiyeceğim... çünkü yazdıklarınla zaten sarhoş oluyorum... çok sağol sevgiler
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta