1.Gazetelerde ak kara bir resmi otuz yillik.Arkasinda mulki taksimatli bir harita.Komiserin odasinda agirlanirmis.
2.Ve imparatoriceliginde bir vesikalik.Tombalaci Ceylan renkli cekmis.Delikleri balmumuyla orterler.
3.Gonderilen celenklerde 'Gecilmez' yazilmisti soyadi.Kucuk harflerle de 'fuhsun anisina'.
4.Canakkaleli Melahat'in torenine polis bandosu da katilmistir.
Zülfü kimi ayağın koymaz öpem nigârum
Yohdur anun yanında bir kılca i'tibârum
İnsâf hoşdur ey ışk ancak meni zebûn et
Ha böyle mihnet ile geçsün mi rûzigârum
Devamını Oku
Yohdur anun yanında bir kılca i'tibârum
İnsâf hoşdur ey ışk ancak meni zebûn et
Ha böyle mihnet ile geçsün mi rûzigârum
Ece Ayhan, dili zorlayan, bozarak yeniden kuran, sözcüklerin görüntü, izlenim, çağrışım değerlerini vurgulayan, şiirini bu özellikler üzerine kuran bir şair. Biçimci şair görünümüne karşın, aynı yöntemleri uygulayan başka şairlerden farklı olarak, biçimsel değil, 'sahici' ve kişisel bir şiir dünyası vardır.
Özlüyoruz sesini sevgili Ece.
1. Gazetelerde ak kara bir resmi otuz yıllık. Arkasında mülki taksimatlı bir harita.
Komiserin odasında ağırlanırmış.
2. Ve imparatoriçeliğinde bir vesikalık. Tombalacı Ceylan renkli çekmiş.
Delikleri balmumuyla örterler.
3. Gönderilen çelenklerde 'Geçilmez' yazılmıştı soyağacı. Küçük harflerle de
'fuhşun anısına'.
4. Çanakkaleli Melâhat'ın törenine polis bandosu da katılmıştır.
...
mesela mesela..sen şiir kalk ayağa ! 129 musun nesin..(yok bunun 129,5 la alakası yok direkt Nilgün'e bağlı..)mesela şiir sen öl..hatta sen şiir misin.. puuu sana..
...
oh deyin oh.. türk şiiri bir şairden daha kurtulmuş 2002 temmuzunda(ydı galiba..)
...
'vurun ulan vurun şiir kolay ölmez' desem.. şimdi bu şiir mi ayoolll dersiniz..:))
deyin.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta