Yine düşerim bir güne varlığımı sensiz
İçimde yokluğun ürperir tüm çıplaklığıyla bedensiz.
Gözlerimde uçuşur, gözlerinden kalan, silik hayallerim
Seyrederim, aldırmadan, öksüzce titremelerine ve gülerim;
Sonra, ürpererek sessizce dökerim çehremi gözlerimden.
Ve ellerim yanar, tutamazlar bir avuç tebessümü, gülerek süzülen
Bazen de yanmak ümidiyle tutuşur umutlarım senin için.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta