Yarım kalmış acılar denizi pencereme konardı geceyle, savrulurdum. Gözyaşı kokusuyla dolu bir kuğu, zamanın sonuna kalkan, sürgünümdü; göz mavisi duman, sessizliğim. Aktım ölü deniz kızıyla gökkuşağı saklı mektubun içine, pulumuz rüzgar oldu, postacımız güvercin. Civa gibi eridik kabımızda. Kırmızıya gittik. Hemen yokladım yüzümü yağmurun yuva yaptığı ellerimle. İyice şaşırmıştı alıcısı vapur ıslığımızın. Saplandı gözlerimin ışığı yeni güne.
Mermer bir kayıkla geri döndük
diğer yarısına acının,
usulca çekildi deniz,
son bulduk, yenildik.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiirde geçen mermer kayık mezarı temsil ediyor. Kaan İnce sıradışı bir şairdi keşke daha uzun yaşasaydı
çok güzel olmuş
sevgili xvn,
buraya bunu yazan arkadasimiz, elbetteki kaan inceyi cok seviyor ve paylasmak istemis onun siirini..
onun anisina elbetteki saygilidir..
biraz daha kibar bir dille yazsan diyorum hani..
imla kurallari icin bizi aydinlattigin ve siirin dogrusunu yazdigin icin sagol..
intihar edecekmiş gibi sıkılıyorum ...eve bu işte anlatamadığım...t
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta