sende izimi bırakmak istiyorum
zaman zaman işmar edip işaret veriyorum
bilmezden geliyorsun
gülüyorum
içinde ne taşıdığını biliyorum
bir dolu ben
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




acaba öyle mi? ne dersin üstat?Engin Tunca.
İçinde 'bir dolu ben 'taşıyan yüreği görmek için,içinde 'bir dolu o' olan yüreğe sahip olmak gerek:)
şiir hoş; böyle gediğini oturtulmuş gibi de eğer onun içinde bir dolu sen var ise; zaten izin alasını bırakmış değilmisindir; başlık güzel ama MEGALO..
yaşayınnnnn:))))))
Bu inanç gerekli ve de nerede olduğunuzu bilmek... :))
'sende izimi bırakmak istiyorum ' bu sözle
'içinde ne taşıdığını biliyorum
bir dolu ben' bu söz çelişiyor sayın oguzkan bey.Ben öyle gördüm.Saygılar İlker işgören
Sanki siz içinizde 'bir dolu o' taşımadığınızı söyleyebilirmisiniz.:) Aksine kimi inandırabilirsinizki? 'Altı satırlık'lık da diyemezsiniz,ona da ben inanmam.)
:)) güzelllll
sevgiyle,
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta