Arnavut kaldırımlı sokaktayürüyorum
bir elimde sevgim digerinde resmin
sessizce kayboluyorum karanlıklar içerisinde
nereden bileyim ayrılıklar hep yolda
nereden bileyim sevdasızlar hep yanımda
hergece bu yoldsa sessizce yürüyorum
her gece aynı yerde oturup içiyorum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




..sakın öyle bir şey yapma Yalçın, nerede sevgi ışıldıyorsa oralarda gezin...sevdaların, sevdiceklerin onuruna da çıkılır hani yollara, öyle mi diyorsun acaba? Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta